Escribe a túa carta

Sabemos que un dos efectos máis xeneralizados provocado pola crise das persoas emigrantes e que buscan refuxio entre a cidadanía é a impotencia. Por iso, queremos darche a oportunidade de escribires unha carta a estas "persoas que se moven" compartindo as túas reflexións, sentimentos e análises. Tamén que escribas unha posdata dirixida aos e ás responsábeis políticos desta situación.

Médicos do Mundo encargarase de divulgar a túa mensaxe a través desta campaña e de llo facer chegar ao Goberno e ao Congreso dos Deputados.

Escribe a túa carta

Parágrafo introdutorio carta: 

Quero sumarme ás 10 demandas de Médicos do Mundo para que sexan respectados e garantidos os vosos dereitos como persoas emigrantes e refuxiadas (ligazón a recomendacións), e tamén me gustaría dicirvos que:

Lea as 10 demandas

Ás persoas que se moven:

Ás persoas responsábeis políticas:

Nome *

Apelido 1 *

Apelido 2

E-mail *

Teléfono Móbil

Acepto recibir información e comunicacións de Médicos do Mundo.


He leido y acepto la 

Política de privacidade e protección de datos



* Campos obrigatorios

Eles/as xa a escribiron

“Permitidme que, como periodista, insista en cuan esencial y responsable es la función de los medios de comunicación y las redes sociales para construir una opinión pública justa sobre las personas migrantes y refugiadas.
Al gobierno de España: Que coloque esta injusta situación humana en el compromiso político y económico. Que deje de estigmatizar a quienes vienen y que los considere lo que son: sujetos de derecho. ”

Rosa María Calaf, periodista


“ A las #PersonasQueSeMueven: La hospitalidad era un símbolo de civilización y ahora increíblemente se considera un crimen. Por favor, no desfallezca usted. Es usted quien tiene la razón de su lado.
Posdata para los y las responsables políticas: Por favor, no nos avergüencen más. Nosotros sabemos perfectamente la historia de este país.”

Soledad Gallego Díaz - Periodista


“"Resistid, resistamos, porque es necesario que gane la esperanza, la vida, la capacidad de sentir y de amar. Al gobierno: Dejen de ser hipócritas que abren las fronteras cuando necesitan mano de obra barata y las cierran con espinos cuando consideran que ya tienen bastantes seres humanos desechables para seguir manteniendo la opulencia de nuestras sociedades"”

Carmen Bascarán, cofundadora del Centro de la Vida y los Derechos Humanos de Açailandia (Brasil)